دیجیتال مارکتینگ مشهد

ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ، سئو وب سایت، تولید محتوا، طراحی وب سایت

دیجیتال مارکتینگ مشهد

ارائه خدمات دیجیتال مارکتینگ، سئو وب سایت، تولید محتوا، طراحی وب سایت

۲ مطلب در دی ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این بخش قصد داریم به تأثیر برندینگ در سئو سایت مشهد بپردازیم. اما قبل از آن خوب است که بدانید برندینگ یکی از راه‌های تجاری قوی است که به منظور افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به وجود برند، خدمات و محصولات طراحی می‌شود. برندینگ که گاهی اوقات دست کم گرفته می‌شود یک تاکتیک سئو سایت محسوب می‌شود به عبارت ساده‌تر برندینگ بر آگاهی تأثیر می‌گذارد که آگاهی سبب جست‌وجو شده و جستجو بر سئو سایت مشهد اثر می‌گذارد به دلیل اینکه امروزه مرز سئو سایت و بازاریابی کمرنگ‌تر شده ضروری است تأثیرگذاری برندینگ بر سئو سایت را درک کنیم.

همانطور که  آگاهید گوگل برندها را در رتبه بالایی قرار می‌دهد. هدف گوگل ایجاد رضایت در کاربران با نشان دادن مرتبط‌ترین نتیجه جست‌وجو است. بیشتر افراد معتقدند که استقبال یا اجتناب از چیزی گویای همه چیز می‌باشد. انتخاب یا اجتناب از یک رستوران می‌تواند مثال خوبی باشد. در فضای آنلاین چنین دیدگاهی نیز صدق می‌کند گوگل از رفتار کاربران با خبر است و به طور کلی عاشق برندهاست چرا که کاربران آن‌ها را ترجیح می‌دهند.

تأثیر برندینگ در سئو سایت چیست؟

تأثیر برندینگ در سئو سایت مشهد مستقیم و غیر مستقیم می‌باشد که اثرات غیرمستقیم آن نقش پر رنگ‌تری دارد. در ادامه به طور مفصل درباره هر کدام از این تأثیرگذارها صحبت خواهیم کرد.

تأثیر مستقیم جست‌جوهای مربوط به برندینگ در سئو سایت

یکی از اثرات برندینگ بر سئو سایت مشهد آن است که یک برند معروف با رتبه پایین توانایی دریافت کلیک‌های بیشتری دارد. به عنوان مثال کاربران در هنگام جستجوی غیرمرتبط ناخودآگاه روی برندهای معروف کلیک می‌کنند بدون آنکه خود متوجه این موضوع باشند. گوگل، CTR را با این‌که اثر مستقیمی بر روی رتبه بندی ندارد اما آن را دنبال کرده و برای ارزیابی کیفیت نتایج جست‌وجو از آن استفاده می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت که نرخ کلیک برای گوگل مهم است و برندهای شناخته شده بر سئو سایت خود اثر می‌گذارند.

تأثیر غیرمستقیم تعامل کاربر در سئو سایت

یکی از اثرات غیرمستقیم برندینگ تعامل کاربر با سئو سایت مشهد است. به عنوان مثال نرخ بازدید و زمان توقف کاربر پس از کلیک بر روی نتیجه اطلاعاتی است که گوگل به آن‌ها دسترسی دارد. به عنوان مثال اگر سایتی از جانب کاربران زمان مشاهده کوتاه باشد این امر نشان دهنده این است که ارزش آن سایت پایین می‌باشد.

تأثیر غیرمستقیم لینک‌ها و اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی در سئو سایت

یکی دیگر از تأثیرات برندینگ در سئو اشتراک گذاری لینک برندهای معروف در سایت‌های افرادی که خواهان لینک دهی به منابع شناخته شده و قابل اعتماد هستند. از دلایلی که افراد در شبکه‌های اجتماعی خود محتوایی را از منابع خارجی به اشتراک می‌گذارند ارتقاء پروفایل آن‌ها است و افراد تلاش می‌کنند محتوایی را ارسال کنند که سایت و منابع شناخته شده باشد.

موضوع اشتراک گذاری محتوای برندها در شبکه‌های اجتماعی برای سئو مهم است چرا که این موضوع سبب می‌شود افراد بیشتری با برند شما آشنا کند که در نتیجه احتمال بالاتری وجود دارد که در گوگل مورد جستجو قرار بگیرید اما اشتراک گذاری تأثیر مستقیمی در رتبه بندی گوگل ندارد.

برای اطلاعات بیشتر در ارتباط با تولید محتوا اینجا کلیک کنید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله شرح دادیم که برندینگ از راه‌های مستقیم و غیرمستقیم بر سئو سایت مشهد اثر می‌گذارد. از راه‌های تأثیرگذاری برندینگ در سئو این است که برندسازی از راه‌های مختلفی به افزایش فروش و درآمد کمک می‌کند. به عبارت ساده‌تر برندسازی با افزایش آگاهی مشتریان از برند سبب افزایش جستجوشده که به دنبال آن بهبود سئو و افزایش فروش را در پی دارد. امیدواریم که این مطالب برای شما آموزنده باشد و ضروری است نقش برندسازی در بهبود سئو سایت خود دست کم نگیرید.

 

  • علی عابدین زاده
  • ۰
  • ۰

کارشناسان دپارتمان سئو آژانس دیجیتال مارکتینگ اتود در این مقاله به بررسی 5 پارامتر اصلی در پروژه های سئو اشاره خواهند کرد، که براساس تجربه عموما کمتر به آنها پرداخته می شود.

سایت مپ

در ابتدا زمانی که افراد به اصطلاح سایت مپ برمی‌خورند، به دنبال پاسخ پرسش‌هایی از قبیل سایت مپ چیست ، چگونه می‌توان برای وب سایت خود سایت مپ تعریف کرد ، ابزار‌های طراحی سایت مپ وب سایت چیست و بسیاری از این سوال‌ها می‌گردند. در اصطلاح عامیانه سایت مپ به منزله نقشه راه وب سایت است. این نقشه برای گوگل است تا بتواند بهتر توسط آن موضوع اصلی وب سایت را متوجه شود. اما سوال دیگر این است که فهم موضوع اصلی وب سایت توسط گوگل چه کمکی به ما می‌کند؟

 

مزایای استفاده از سایت مپ

استفاده از سایت مپ به منزله بهینه سازی وب سایت است و هر گونه عملی که به بهینه سازی وب سایت و یا همان سئو کمک کند، منجر به کسب امتیاز از گوگل خواهد شد. کسب امتیاز از گوگل برای هر وب سایت به معنای کسب جایگاه بهتر در نتیجه سرچ است. اما این تنها یکی از روش‌های کسب امتیاز از گوگل است. شما برای کسب امتیاز بیشتر باید با تمامی قوانین سئو آشنایی داشته باشید به این منظور می‌توانید مقالات آژانس دیجیتال مارکتینگ اتود در مورد سئو وب سایت در مشهد را مطالعه نمایید.

مطالعه بیشتر: آشنایی بیشتر با سایت مپ و چگونگی ساخت و ثبت آن در سرچ کنسول

سوشال سیگنال

سوشال سیگنال چیست سوالی پر تکرار در بین افرادی است که با گوگل در ارتباط هستند. همگان، خواه کاربر باشند و در جستجوی مطلبی خاص و خواه فردی باشد که صاحب وب سایتی است و به دنبال راهی برای دیده شدن در دنیای مجازی است، برای یافتن پاسخ خود تلاش می‌کنند. ما در این مقاله از مجموعه مقالات اتود به بررسی پرسش‌هایی از قبیل مزایای توجه به سوشال سیگنال ، راه‌های کسب سوشال سیگنال چیست ، تاثیرات سوشال سیگنال بر سئو وب سایت خواهیم پرداخت.

تاثیر سوشال سیگنال بر سئو سایت

اثر بسزای سوشال سیگنال بر سئو سایت مشهد یکی از اصلی ترین دلایل اهمیت و توجه به آن است. با وجود اینکه پلتفرم کلی گوگل از پلتفرم شبکه‌های اجتماعی مختلف جدا است، اما عموما این دو جزء بخش مهمی از یک استراتژی محتوایی-دیجیتالی جامع و کامل هستند. شما در شبکه‌های اجتماعی راحت تر در دسترس مخاطبین خود قرار خواهید گرفت و این مزیتی بزرگ برای شما است تا از علاقه مخاطبین مطلع شوید و به هر نحوی جهت علاقه مندی آن‌‌ها را به سمت وب سایت تان سوق دهید.

مطالعه بیشتر: سوشال سیگنال چیست و راه های کسب آن چیست

تاثیر سئو در برندینگ

تاثیرات برندینگ در سئو سایت چه هستند؟ برندینگ یک راهکار تجاری قدرتمند است. یک برند جذاب به ‌منظور ترغیب افراد به خرید بیشتر، پرداخت مبلغ بالاتر و تبدیل ‌شدن به طرفدار برند، طراحی می‌شود. همچنین برندینگ یک تاکتیک سئو است که اغلب دست‌کم گرفته می‌شود.  برندینگ بر آگاهی تأثیر می‌گذارد، آگاهی موجب جستجو می‌شود و جستجو بر سئو سایت اثر دارد. از آنجایی‌ که مرز بین سئو سایت و بازاریابی روزبه‌روز محوتر می‌شود، ضروری است که چگونگی تأثیرگذاری برندینگ بر سئو سایت را درک کنیم. در این مقاله، به این مهم پرداخته و اثرات مستقیم و غیرمستقیم برندسازی بر سئو سایت را بررسی می‌کنیم.

تاثیر مستقیم جستجوهای مربوط به برندینگ در سئو سایت

یکی از اطلاعات جالبی که گوگل چند سال پیش ارائه کرد، درباره این بود که براساس جستجوهای مربوط به برند، کاربران سایت‌های خاصی را می‌پسندند. بنابراین گوگل نه ‌تنها میزان جستجوهای نام یک برند را مورد توجه قرار می‌دهد، بلکه وقتی مشاهده می‌کند افراد بیشتری به جستجوی یک کلمه کلیدی همراه با نام یک برند خاص می‌پردازند، متوجه می‌شود که این دو به هم مرتبط هستند. بیایید نگاهی به یک مثال بیندازیم تا مطمئن شویم که شما مطلب را متوجه شده‌اید.

مطالعه بیشتر: چگونه می توان با استفاده از برندینگ سئو وب سایت خود را بهبود بخشید

پارامتر دیگری که متاسفانه از دیده سئوکاران پنهان میماند، نحوه کار الگوریتم های گوگل است که در ادامه به بررسی دو مورد از مهمترین آنها خواهیم پرداخت؛

الگوریتم مرغ مگس خوار

الگوریتم مرغ مگس‌ خوار چیست و چه تأثیری بر سئو سایت دارد؟ گوگل در طول تاریخ 23 ساله خود، در حوزه روش عملکرد موتور جستجو، آپدیت ‌های بسیار زیادی را ارائه داده است که تمام آن‌ها، با هدف ایجاد تجربه کاربری بهتر انجام شدند. به همین دلیل، سال‌هاست که این غول اینترنتی، بالاترین جایگاه را در صنعت خود دارد. با درک روش کار گوگل و آگاهی از آخرین تغییرات آن می‌توانید در مقایسه با وب‌سایت‌های رقیب، یک مزیت رقابتی داشته باشید.

معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار

یکی از مهم‌ترین آپدیت‌های گوگل، در 26 سپتامبر سال 2013 به‌ طور رسمی انتشار یافت (البته اجرای آن از یک ماه قبل شروع شده بود) و الگوریتم مرغ مگس‌ خوار نام‌گذاری شد. هرچند از این الگوریتم با نام یک “آپدیت” یاد می‌شود. درحقیقت مرغ مگس‌ خوار گوگل، یک دگرگونی بزرگ در الگوریتم کلی جستجوی گوگل بود. در قسمت بعد، نحوه کار این تغییر بزرگ را بررسی خواهیم کرد.

مطالعه بیشتر: الگوریتم مرغ مگس خوار چیست و چه تاثیری بر سئو سایت دارد ؟

الگوریتم رنگ برین

الگوریتم رنک برین یا RankBrain یکی از الگوریتم‌های گوگل برای سنجش محتوای وب سایت‌ها است. گوگل با به کارگیری الگوریتم‌های مختلف، به روز رسانی‌های مداوم و ارتقا سیستم‌های هر یک از الگوریتم‌ها به جمع آوری و تفسیر داده‌ها می‌پردازد. تفسیر داده‌های جمع آوری شده به گوگل کمک می‌کند تا بهترین نتیجه را در اختیار کاربران قرار دهد در همین راستا حتی اگر شما عبارتی را به غلط تایپ کرده باشید گوگل متوجه منظور شما شده و شما را به پاسخ مورد انتظارتان می رساند. اگر شما صاحب یک وب سایت هستید به طور قطع باید با الگوریتم‌های گوگل و ارتباط ‌‌آن‌ها با سئو سایت آشنایی داشته باشید.

الگوریتم رنک برین چیست؟

همانطور که گفته شد الگوریتم رنک برین یکی از الگوریتم‌های گوگل است، اما تفاوت این الگوریتم با الگوریتم‌های قبل، این است که الگوریتم‌های قبل توانایی ارتقا نداشتند و آموزش ‌‌آن‌ها توسط انسان و یا با استفاده از یک برنامه دقیق و فنی صورت می‌گرفت، اما این الگوریتم با استفاده از سیستم هوش مصنوعی فوق پیشرفته، توانایی یادگیری خود به خود، پردازش، یادگیری و ارتقا دارد.

مطالعه بیشتر: الگوریتم رنک برین چیست و چه تاثیری بر سئو سایت دارد ؟

  • علی عابدین زاده